Always Notty /
Disclaimer


Hello there peeps , welcome to my superspeacial blog .
be nice here please ._.




Diary About

TagBoard



Credits

Template: Lily Lawrance
Re-edit: YOU


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
Ɩ Լ Ơ Ɣ Є Ƴ Ơ Ʋ Ƙ ƛ Ɯ ƛ Ɲᵔᴥᵔ

assalammualaikum , harini nak story pasl geng yana . name geng yana always noty a.k.a .
okey malas nak menaip pepanjang so , jum mulekan ?


nur fitriyah a.k.a fia , omey budk kelas aku ^^ ,

taken♥


nur aqilah a.k.a qila :) omey :) die pnye lesung pipit dalam ~!

single♥




ismira a.k.a mira , omey kan hehe . die kecid je , paling kecid dalam geng aku

taken♥

nurul izza azmi a.k.a izza aq boleh la tahan rapat ngn die . die pn omey gak , just kureng
* juju ni , btw soey izza *

single♥


nor farihin a.k.a farihin , omey kan ? hehe , tauuuuuu sngd . rmai mintk coup ngn tp taklyan :)

taken♥

diyana a.k.a yana , okey si kelam , hm .

taken♥


juliza adibah a.k.a dyba :) omey aku jeles ngn lesum pipit die :)

single♥


nurliyna , a.k.a liyna die omey ;) hmmm , aku suke sngd gmbr die yang ni , nampak ayu and omey
btw , selalunya die garg . tengok mood die lah ;) hehe ,

taken♥


siti nadzirah a.k.a nad omey kan ? hehe , memg pnn . rmai minat die :') die memg omey 

taken♥

 
nadiah syahirah a.k.a nadiah , die omeyyy auu . budk kelas aku 

taken♥

 



syazwani a.k.a wani , die pun omey , pendek haha . tapi tetap omey budk baru dalam geng aku :)
hope kau gembira masok geng ni ;)

taken♥

aku harap korang akan sabar dgn kerenah masing - masing biase lah tu adat an ?
okey sayang korang ketat - ketat :)
 

Write by the princess at 01:09 0 Pwincess